Hogyan duplázza meg vagyonát egy "üzletkötő" honlappal?
1000-ből 996 vállalkozó honlapja korántsem hoz igazi eredményeket. Gyakran érezheti úgy, hogy a honlapra költött forint ablakon kidobott pénz. Holott egy "üzletkötő" honlap rengeteg új vevőt hoz a cégnek.
Ez az online magazin nem programozóknak, hanem cégvezetőknek szól.
Egy olyan vállalkozónak - vagy leendő vállalkozónak - íródott ez a tanfolyam, aki komoly bevételforrást lát az interneten és szeretné kiaknázni a piac adta lehetőségeket. Az itt szerezhető képességgel megduplázhatja vagyonát.
Nem mondom azt, hogy könnyű.
Sőt, nagyon nehéz és kitartó munkával, de biztosan elérhető a régen áhított anyagi biztonság.
Valakinek a gazdagság kimerül havi 1 millió bevétellel. Valakinek ennyi csak zsebpénz. Egy biztos: teljesen mindegy, Önnek mit jelent a gazdagság - az interneten egy jó honlappal sokkal hamarabb elérheti, mint bármilyen más eszközzel a mai korban.
Üzletkötő honlap készítése lépésről-lépésre
Az "üzletkötő" honlap akkor is pénzt hoz Önnek, amikor Ön alszik, kirándul vagy éppen hobbijával tölti az idejét. Meglepő, hiszen a válság miatt az emberek mindennél jobban ragaszkodnak a pénzükhöz.
Az ide vezető úthoz 3 nagy lépés vezet:
1. lépés: Célirányos látogatottság
A ma használatos vevőszerzés egyetlen törvényre épül: a nagy számok törvényére. Ha elég nagy létszámban reklámozik, biztosan lesz valaki, aki vásárolni fog. Sőt, tapasztalatok azt mutatják, hogy lesz elég vásárló ahhoz, hogy a reklám nyereséges legyen.
A tömegesen elpuffogtatott reklám 80%-a ablakon kidobott pénz. A maradék 20% hozza a nyereséget.
Haleledelt reklámoznak annak is, akinek nincs is akváriuma.
A célirányos látogatottság szakít ezzel a tendenciával. A teljes reklámköltséget a nyereséget hozó 20%-ba fekteti.
A célirányos látogatottság 3 fontos lépésből áll:
-
Keresőoptimalizálás
-
Online hirdetések
-
Offline hirdetések
2. lépés: Internet Marketing
Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Az internetes eladások a marketing legnehezebb műfaját alkotják.
Míg a hagyományos eladás során 80%-ban az eladó lelkesedésén, gesztusain és mimikáján múlik az eladás sikere, az interneten a teljes metakommunikáció hiánya minden esélytől megfosztja az eladót.
Bármikor bezárhatják a böngészőt, vagy a vissza gombra kattintással vetnek véget az eladó reményeinek.
Egyetlen dolog képes ezt megakadályozni: a fekete-fehér betű.
Semmilyen személyes kapcsolatot nem lehet a fekete-fehér betűkbe rejteni. Egy-egy mosoly, a beszéd során hallható kellemes hangnem, az eladó lelkesedése megszűnik a zord betűk világában.
Az internet marketing 3 fontos lépésből áll:
-
Csalitermék
-
Reklámszövegírás
-
Pozicionálás
3. lépés: E-kereskedelmi Rendszer
Az alapok lefektetése után jöhet szóba a honlapot üzemeltető rendszer. Ma a honlapgyártás korát éljük. Elengedhetetlen, hogy egyetlen rendszer a vállalkozó minden E-Kereskedelmi igényeire választ adjon.
Könnyen fejleszthető, könnyen másolható időtakarékos honlap motorok világát éljül.
Egy ilyen nélkül elképzelhetetlen, hogy ügyféltermelő honlap készüljön el.
Az E-kereskedelmi rendszer 3 fontos lépésből áll:
-
Web design
-
Listaépítés
-
Honlap/Webáruház készítés
A folytatásban megismerheti ezeknek a trükkjeit és garantálom, hogy a végére honlapja egy vagyont fog termelni Önnek!
Egy rengeteg pénzt termelő honlap receptje igen egyszerű:
-
Célirányos Látogatottság: A honlapra érkezzen néhány száz vagy néhány ezer olyan személy, akik nyitottak a vásárlásra
-
Internet Marketing: A honlapre érkező személyek minél magasabb arányban vásároljanak 1-3% helyett 5-15% között
-
E-kereskedelmi Rendszer: A vevőkkel kapcsolatot tarta a honlap, hogy később újra és újra itt vásároljanak
Képzelje el, hogy mindezek megvalósulnak pár hét leforgása alatt:
-
A Google 2.500 személyt hoz naponta
-
A látogatók 8,5%-a azonnal vásárol
-
A hírlevélre regisztrálók 14,3%-a később vásárol a hírlevél kampánynak köszönhetően
Egyetlen fillér reklámköltség nélkül, miközben Ön felszabadul a problémák alól, hiszen a vevők özönlenek maguktól.
Ha nem szeretne ezekről lemaradni, olvassa figyelemmel a következő leveleket is!
Eredményekben gazdag honlapot kívánok, üdvözlettel:
Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:
Verdes János Online marketing és impulzív reklámszövegírás szakértője
32 ember köszönte meg.
|