Keresőoptimalizálás puska
Kövesse az utasításokat lépésről lépésre, míg megjelenik honlapja az élmezőnyben
Napi 300 látogatót szinte minden szakterületen hoz a Google az élmezőnybeli honlapnak. Mi alajpán rangsorol a Google?
Relevancia szerint, ami 3 csoportba oszlik:
Nézzük át újra ezeket...
A "vizsgált oldal - kulcsszó" relevancia
A kulcsszavakat helyezze el az oldal fontosabb elemeiben:
-
dokumentum címe (TITLE)
-
honlap domain neve
-
webcím
-
címsorok (H1,H1,H3)
-
dokumentum szövege (BODY)
-
linkek (A)
-
képek, képaláírások (IMG)
-
kiemelések (STRONG, EM)
-
meta adatok (META)
A "webhely - kulcsszó" relevancia
A Google a pontosabb találatok érdekében mélyen feltérképezi az internetet. Az index állományban tárolt oldalakat egyesével feldolgozza és kielemzi, hogy átfogó képet kapjon a webhelyről.
Ezeket vizsgálja:
-
a webhely összes aloldalán szereplő kulcsszavak adják a webhelyre jellemző kulcsszavakat. Fontos, hogy a webhelyre jellemző kulcsszó egybeessen azzal, amire optimalizálja honlapját.
-
a webhely belső link struktúrájában azok az oldalak állnak a ranglétra élén, amelyek a lebtöbb linket kapják. Fontos, hogy az optimalizált oldalra a webhely többi oldala gyakran hivatkozzon
-
a webhelyére mutató linkek száma folyamatosan növekedjen
-
rendszeresen jöjjön létre új tartalom, vagyis új oldal a webhelyén
-
a linképítés és a tartalomépítés folyamatos munka. Ha szeretné megtartani a látogatottságot és nincs szabad kapacitása, célszerű néhány tízezer forint havidíj fejében szakembert fogadni.
Az "oldalra hivatkozó linkek - kulcsszó" relevancia
A szakértők egybehangzó véleménye szerint lehetetlen a Google élmezőnyébe kerülni linképítés nélkül. Ugyanis a honlapra hivatkozó linkek ábrázolják ki a webhely megbízhatóságát, hitelességét és aktualitását.
Ahhoz, hogy honlapja megállja a helyét, a honlapjára hivatkozó linkeknek 4 pontot kell teljesíteni:
-
a hivatkozó link szövegében szerepeljen a kulcsszó
-
a hivatkozó oldal legyen releváns a kulcsszóval
-
a hivatkozó webhely legyen megbízható
-
legyen sok hivatkozó webhely, amely megbízható
Sok-sok látogatót kívánok, üdvözlettel:
Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:
 Verdes János Online marketing és impulzív reklámszövegírás szakértője
23 ember köszönte meg.
|
|
|