Két hatékony trükk olcsó kulcsszavak kiválasztásához nagy versenyben
Nagy versenyben sokan lőnek egy kulcsszóra, ami megdobja az átkattintások árát. Hogyan szerezhet olcsó átkattintásokat nagy versenyben is? Itt a megoldás:
A kulcsszóra adott licitálás és a keresések száma meghatározza a kattintás árát. A kattintások száma függ a hirdetés poziciójától is. Minél több hirdetés van egy kulcsszóra, annálj jobban megoszlik a figyelem.
Sok hirdetés között elvész az Ön hirdetése. Ráadásul drága a kattintás ára.
Ezzel a két módszerrel egyedüli hirdetővé válhat olcsó kattintási áron:
1) Aktualizálja a kulcsszavakat
Fogalmazza át az általános kulcsszavakat jelen idejű cselekvésbe. Mi történik MOST azzal, aki a kulcsszóra keres?
Nézzük egy példát: utazás.
Utazás szóra sokan keresnek, nagy a verseny. Drága az átkattintás és nehéz az első pozícióra törni.
Ha éppen nyár van...
Mit akar MOST, aki utazni akar? Tengerpartra szeretne eljutni. Görögország, Spanyolország, Hawaii, stb. Sokan lőnek a drága „utazás” kulcsszóra, holott az „utazás Görögország” és a többi kulcsszó egy vagyont hoz anélkül, hogy felemészteni a keretet.
Ha éppen tél van?
Mit akar MOST, aki utazni akar? Síelni! Síutak, akciós síutak, síutak Ausztriába, szlovákiai síutak - alig lőnek ezekre a kulcsszavakra.
2) Egy másik apró trükk: az elgépelések.
Sok esetben a kulcsszót több módon is le lehet írni. Lehet elgépelés, de akár a többes szám is. Érdemes ezeket is számításba venni. Olcsóbban és kisebb versenyben lehet rájuk hirdetni.
Például a szerszám kulcsszó mellett használhatja a szerszámok kulcsszót is. Az akkumulátor mellett az akkumlátort is.
Szinte mindennek van rokonértelme vagy szlenges kifejezése. A drága kulcsszavak helyett érdemes ezekre a változatokra is licitálni: akkumulátor helyett akksi vagy aksi.
Rengeteg olcsó látogatót kívánok, tisztelettel:
Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:
Verdes János Online marketing és impulzív reklámszövegírás szakértője
10 ember köszönte meg.
|