Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

Hogyan duplázza meg vagyonát egy "üzletkötő" honlappal?

1000-ből 996 vállalkozó honlapja korántsem hoz igazi eredményeket. Gyakran érezheti úgy, hogy a honlapra költött forint ablakon kidobott pénz. Holott egy "üzletkötő" honlap rengeteg új vevőt hoz a cégnek.

Ez az online magazin nem programozóknak, hanem cégvezetőknek szól.

Egy olyan vállalkozónak - vagy leendő vállalkozónak - íródott ez a tanfolyam, aki komoly bevételforrást lát az interneten és szeretné kiaknázni a piac adta lehetőségeket. Az itt szerezhető képességgel megduplázhatja vagyonát.

Nem mondom azt, hogy könnyű.

Sőt, nagyon nehéz és kitartó munkával, de biztosan elérhető a régen áhított anyagi biztonság.

Valakinek a gazdagság kimerül havi 1 millió bevétellel. Valakinek ennyi csak zsebpénz. Egy biztos: teljesen mindegy, Önnek mit jelent a gazdagság - az interneten egy jó honlappal sokkal hamarabb elérheti, mint bármilyen más eszközzel a mai korban.

Üzletkötő honlap készítése lépésről-lépésre

Az "üzletkötő" honlap akkor is pénzt hoz Önnek, amikor Ön alszik, kirándul vagy éppen hobbijával tölti az idejét. Meglepő, hiszen a válság miatt az emberek mindennél jobban ragaszkodnak a pénzükhöz.

Az ide vezető úthoz 3 nagy lépés vezet:

1. lépés: Célirányos látogatottság

A ma használatos vevőszerzés egyetlen törvényre épül: a nagy számok törvényére. Ha elég nagy létszámban reklámozik, biztosan lesz valaki, aki vásárolni fog. Sőt, tapasztalatok azt mutatják, hogy lesz elég vásárló ahhoz, hogy a reklám nyereséges legyen.

A tömegesen elpuffogtatott reklám 80%-a ablakon kidobott pénz. A maradék 20% hozza a nyereséget.

Haleledelt reklámoznak annak is, akinek nincs is akváriuma.

A célirányos látogatottság szakít ezzel a tendenciával. A teljes reklámköltséget a nyereséget hozó 20%-ba fekteti.

A célirányos látogatottság 3 fontos lépésből áll:

  1. Keresőoptimalizálás
  2. Online hirdetések
  3. Offline hirdetések

2. lépés: Internet Marketing

Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Az internetes eladások a marketing legnehezebb műfaját alkotják.

Míg a hagyományos eladás során 80%-ban az eladó lelkesedésén, gesztusain és mimikáján múlik az eladás sikere, az interneten a teljes metakommunikáció hiánya minden esélytől megfosztja az eladót.

Bármikor bezárhatják a böngészőt, vagy a vissza gombra kattintással vetnek véget az eladó reményeinek.

Egyetlen dolog képes ezt megakadályozni: a fekete-fehér betű.

Semmilyen személyes kapcsolatot nem lehet a fekete-fehér betűkbe rejteni. Egy-egy mosoly, a beszéd során hallható kellemes hangnem, az eladó lelkesedése megszűnik a zord betűk világában.

Az internet marketing 3 fontos lépésből áll:

  1. Csalitermék
  2. Reklámszövegírás
  3. Pozicionálás

3. lépés: E-kereskedelmi Rendszer

Az alapok lefektetése után jöhet szóba a honlapot üzemeltető rendszer. Ma a honlapgyártás korát éljük. Elengedhetetlen, hogy egyetlen rendszer a vállalkozó minden E-Kereskedelmi igényeire választ adjon.

Könnyen fejleszthető, könnyen másolható időtakarékos honlap motorok világát éljül.

Egy ilyen nélkül elképzelhetetlen, hogy ügyféltermelő honlap készüljön el.

Az E-kereskedelmi rendszer 3 fontos lépésből áll:

  1. Web design
  2. Listaépítés
  3. Honlap/Webáruház készítés

 

A folytatásban megismerheti ezeknek a trükkjeit és garantálom, hogy a végére honlapja egy vagyont fog termelni Önnek!

Egy rengeteg pénzt termelő honlap receptje igen egyszerű:

  • Célirányos Látogatottság: A honlapra érkezzen néhány száz vagy néhány ezer olyan személy, akik nyitottak a vásárlásra
  • Internet Marketing: A honlapre érkező személyek minél magasabb arányban vásároljanak 1-3% helyett 5-15% között
  • E-kereskedelmi Rendszer: A vevőkkel kapcsolatot tarta a honlap, hogy később újra és újra itt vásároljanak

Képzelje el, hogy mindezek megvalósulnak pár hét leforgása alatt:

  • A Google 2.500 személyt hoz naponta
  • A látogatók 8,5%-a azonnal vásárol
  • A hírlevélre regisztrálók 14,3%-a később vásárol a hírlevél kampánynak köszönhetően

Egyetlen fillér reklámköltség nélkül, miközben Ön felszabadul a problémák alól, hiszen a vevők özönlenek maguktól.

Ha nem szeretne ezekről lemaradni, olvassa figyelemmel a következő leveleket is!

 

 

Eredményekben gazdag honlapot kívánok, üdvözlettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 32 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)