Megoldva - mind az 5 feltétel teljesül egyszerreRitka, mint a fehér holló az olyan link, ami egyszerre teljesíti a linképítés mind az öt feltételétVégre megszületett a páratlan lehetőség arra, hogyan betonozza be honlapját linkek segítségével a Google kereső élmezőnyébe. Az itt szereplő honlapok százezreket, akár milliókat kaszálnak havonta. Így ez a módszer kétség kívül hasznos. Fontos, hogy a link releváns oldalról hivatkozzon releváns oldalra. Mégpedig úgy, hogy a webhely több oldalára is hivatkozzon releváns link. Mindez több domain névről, sok mennyiségben. Egyedül egy módszer képes erre: a PR cikk Mi az a PR cikk?A PR cikk újsághirdetésben megjelent egész oldalas hirdetés. Indirekt módon hívja fel a vevő figyelmét a termékre. A cikk nem a termékről szól, hanem arról a hatásról, amit a termék használata vagy nélkülözése vált ki a vevőben. Például egy egész oldalas cikk szól arról, miként szaporodik a lábgomba. Hogyan pusztítja a sejteket. Majd a végén zárószóként, hogyan védekezhet hatékonyan a lábgomba ellen egy kenőcs megvásárlásával. Az újságolvasók számára értékes tartalom. Az újság olvasója elsiklik a hirdetések felett, míg egy PR cikk olvasására időt szakít. Sokkal több vevőt lehet szerezni ilyen módszerrel. Átvették az online médiumok is a PR cikk lehetőségét. Miért rendkívül hatásos a PR cikk?A PR cikket Ön írja, ezért mindenképp témába vág az Ön honlapjával. A PR cikkben szereplő link tehát releváns. A PR cikk a hírportál (index.hu, origo.hu, stb) egyik önálló oldalaként jelenik meg egy önálló URL címen (például http://index.hu/tech/net/2009/08/12/google-gyilkos_magyar_kereso/). Ezt az URL címet elmenti a Google. Erre az URL címre sok értékes PageRank oldal fog hivatkozni. Egyrészről maga a hírportál, másrészről a hírportál olvasói is hivatkoznak rá saját honlapjukon. A PR cikk idővel értékes PageRank értéket is kap. Maga a domain név is értékes. Egy hírportálban semmi sem korlátozza a megjelenő PR cikkek számát. A webhely bármelyik oldalára hivatkozhat egy-egy PR cikk szövegéből. Sok hírportál létezik, ezért százával küldheti be PR cikkeit értékes domain névvel bíró hírportálra. Az egyetlen bökkenő: a PR cikk méregdrága. Ezért készítettem 15 hírportált, ahova ingyen küldheti be a PR cikkeketEgyetlen PR cikkért 30-70.000 forintot is elkérnek. Egy vagyon, amíg annyi PR cikket küld be, hogy bebetonozza honlapját a Google élmezőnyébe. Elkészítettem tehát 15 hírportált, ahova ingyen küldheti be a PR cikkeket. Hogy melyek ezek? Hamarosan megtudja...
Számtalan linket kívánok, üdvözlettel:
Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:
20 ember köszönte meg.
|
|