Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

Megoldva - mind az 5 feltétel teljesül egyszerre

Ritka, mint a fehér holló az olyan link, ami egyszerre teljesíti a linképítés mind az öt feltételét

Végre megszületett a páratlan lehetőség arra, hogyan betonozza be honlapját linkek segítségével a Google kereső élmezőnyébe. Az itt szereplő honlapok százezreket, akár milliókat kaszálnak havonta. Így ez a módszer kétség kívül hasznos.

Fontos, hogy a link releváns oldalról hivatkozzon releváns oldalra. Mégpedig úgy, hogy a webhely több oldalára is hivatkozzon releváns link. Mindez több domain névről, sok mennyiségben.

Egyedül egy módszer képes erre: a PR cikk

Mi az a PR cikk?

A PR cikk újsághirdetésben megjelent egész oldalas hirdetés. Indirekt módon hívja fel a vevő figyelmét a termékre. A cikk nem a termékről szól, hanem arról a hatásról, amit a termék használata vagy nélkülözése vált ki a vevőben.

Például egy egész oldalas cikk szól arról, miként szaporodik a lábgomba. Hogyan pusztítja a sejteket. Majd a végén zárószóként, hogyan védekezhet hatékonyan a lábgomba ellen egy kenőcs megvásárlásával.

Az újságolvasók számára értékes tartalom. Az újság olvasója elsiklik a hirdetések felett, míg egy PR cikk olvasására időt szakít. Sokkal több vevőt lehet szerezni ilyen módszerrel.

Átvették az online médiumok is a PR cikk lehetőségét.

Miért rendkívül hatásos a PR cikk?

A PR cikket Ön írja, ezért mindenképp témába vág az Ön honlapjával. A PR cikkben szereplő link tehát releváns.

A PR cikk a hírportál (index.hu, origo.hu, stb) egyik önálló oldalaként jelenik meg egy önálló URL címen (például http://index.hu/tech/net/2009/08/12/google-gyilkos_magyar_kereso/).

Ezt az URL címet elmenti a Google.

Erre az URL címre sok értékes PageRank oldal fog hivatkozni. Egyrészről maga a hírportál, másrészről a hírportál olvasói is hivatkoznak rá saját honlapjukon. A PR cikk idővel értékes PageRank értéket is kap. Maga a domain név is értékes.

Egy hírportálban semmi sem korlátozza a megjelenő PR cikkek számát. A webhely bármelyik oldalára hivatkozhat egy-egy PR cikk szövegéből.

Sok hírportál létezik, ezért százával küldheti be PR cikkeit értékes domain névvel bíró hírportálra.

Az egyetlen bökkenő: a PR cikk méregdrága. Ezért készítettem 15 hírportált, ahova ingyen küldheti be a PR cikkeket

Egyetlen PR cikkért 30-70.000 forintot is elkérnek. Egy vagyon, amíg annyi PR cikket küld be, hogy bebetonozza honlapját a Google élmezőnyébe.

Elkészítettem tehát 15 hírportált, ahova ingyen küldheti be a PR cikkeket.

Hogy melyek ezek? Hamarosan megtudja...

 

  Hatékonyság faktor:
1. Releváns link
2. Sok link
3. Színes link
4. Értékes link
5. Mély link
Összesen: 5/5

 

Számtalan linket kívánok, üdvözlettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 20 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)