Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

Napi 300 látogató ingyen

Napi 300 látogatót szinte minden szakmában hoz a Google kereső. Ez az ingyenes tanfolyam arról szól, hogyan kerül ez a napi 300 látogató az Ön honlapjára

A Google naponta 3.500.000 látogatót navigál el több millió honlapra. A sokmillió honlap között minden nap van ezer, tízezer, százezer...

...ki tudja mennyi, de rengeteg magyar vállalkozó honlapja, aki nagyot kaszál ezen.

Míg a konkurenciának egyesével kell összeszedegetni a lágotatókat drágábbnál drágább hirdetéssel.

Ez az ingyenes tanfolyam arról szól, hogyan kerüljön a nyertesek közé. Jól nézze meg ezt a képet. Ez a hely azoknak a helye, akik - szakterülettől függően - százezres vagy milliós havi fogralmat produkálnak:

 

1. ábra: az "Arany Háromszög", a Google keresési eredmények
első három helye. Azok kaszálnak leginkább, akik ide kerülnek.

Ez az ún. "Arany Háromszög", a Google keresési eredmények első három helye.  Egyezzünk ki abban, hogy a tanfolyam célja ide benyomni az Ön honlapját...

...bármekkora is a konkurencia harc.

Ki vagyok, és miért érdemes bízni bennem?

Ez az online sorozat azért indult, hogy Ön elsajátítsa azt a képességet, amivel bebetozonna cégét a Google keresési eredmények élmezőnyébe.

A nevem Verdes János. 2005-től fogva aktívan kutatom, milyen módszerrel érhetek el javulást a keresőbeli helyezésen. Ezek a tapasztalatok honlapok tucatjainak hozott döbbenetes látogatottságot.

A keresőoptimalizálásbab szerzett sikertényezőket szeretném átadni Önnek.

Senkire sem pikkelek, de óriási különbség van az "első" és a "második" generációs keresőoptimalizáló szakemberek között.

Számtalan webfejlesztő pályázik a Google titkára világszerte. Kitapasztalják, milyen változások hatására kerül fentebb a honlapjuk a keresési eredmények között. Ezeket a tapasztalatokat fórumokban, blogokban megosztják egymással.

Ők az "első generációsok": saját tapasztalatok alapján, rettentő sok teszteléssel, hosszú hónapok alatt kísérletezték ki, minek a hatására javul a helyezés a keresési eredmények között.

Sokan úgy érzik néhány hetes "fórumozás" után, hogy hirtelen előlépnek a semmiből keresőoptimalizáló szakemberré. Olyan területen akarnak tanácsokat osztogatni, amit ők is csak tanulgatnak.

Ők a "második generációsok". Akik másodkézből, saját tapasztalatok nélkül tesznek szert a Google titkaira...

...és magukat SEO gurunak adják ki, mintha "első generációsok" lennének.

 

Önnek azért fontos, hogy "első generációs" keresőoptimalizáló szakitól hallja a siker receptjét, mert a másodkézből kapott sikertényezőket valamikor azok sem értik, akik tanítják. Abban különbözök sok más gurutól, hogy futószalagon gyártva SZÁZEZRES TÉTELBEN JUTTATOK ELŐRE HONLAPOKAT azzal a módszerrel, amit a saját bőrömön kísérletezve fejlesztettem ki.

 

2005 óta a hosszú hónapokig tartó kísérletezés meghozta az eredményét. A módszer azóta is sikeres.

Nem dicsekedni akarok, de ugyanaz a módszer mind a mai napig kiugró eredményeket produkál:

  • 2005-2009 között az egyik ügyfelem 4 honlapja összesen 178.352 kulcsszó esetében a legelső honlap volt a keresési eredmények között
  • ez a szenzációs eredmény évente 7.000.000 látogatást eredményezett, amit a Google Analitycs hitelesít és auditál
  • a módszeremmel 274.722 kulcsszót optimalizáltam, ezután leálltunk a méréssel
  • a kiválasztott kulcsszavak 92,61%-ban legalább a keresési eredmények első oldalára került ügyfelem honlapja
  • több milliós találatszám mellett is van, amikor ügyfelem honlapja az első
  • részletek a kulcsszó referencia oldalon

Itt a különbség az "első" és a "második" generációs keresőoptimalizálók között. A "második generációsok" sokszor csak beszélnek, kézzel fogható eredményeket nem mutatnak fel.

Az egyik ügyfelemnek a Google keresőoptimalizálás napi 20.000 látogatót eredményezett. Ugyanez a módszer fogja az Ön honlapját a Google "Arany Háromszögébe" jutattni, hogy honlapja naponta 300 látogatót szerezzen.

Hogyan biztosítja ez a módszer, hogy az Ön honlapja is az "Arany Háromszögbe" kerüljön?

Habár a Google algoritmusát folyamatosan tökéletesítik, az alapszabályok ugyanazok évről évre:

  • ideális kulcsszavak megtalálása
  • ideális kulcsszavak elhelyezése a honlap szövegében
  • ideális kulcsszavak elhelyezése a webhely oldalaiban
  • ideális kulcsszavak elhelyezése a honlapjára mutató linkek szövegében

Lépésről lépésre átvesszük ezt a négy fő területet. Gyakorlati példákkal és SEO eszközökkel, hogy honlapját azonnal keresőoptimalizálja.

 

Sok-sok látogatót kívánok, üdvözlettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 51 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)