Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

Örökre eltűnik a honlapok sűrűjében, ha kihagyja ezt a 4 pontot

Hiába nézi a keresési eredményeket és várja honlapja feltűnését az élmezőnyben. Sosem fog megtörténni, ha kihagyja ezt a 4 pontot

A szakértők egybehangzó véleménye szerint lehetetlen a Google élmezőnyébe kerülni linképítés nélkül. Ugyanis a honlapra hivatkozó linkek ábrázolják ki a webhely megbízhatóságát, hitelességét és aktualitását.

Megbízhatatlan, hiteltelen és elavult honlapokat nem fog a Google a keresési eredmények elejére rangsorolni.

Ahhoz, hogy honlapja megállja a helyét, a honlapjára hivatkozó linkeknek 4 pontot kell teljesíteni:

  • a hivatkozó link szövegében szerepeljen a kulcsszó
  • a hivatkozó oldal legyen releváns a kulcsszóval
  • a hivatkozó webhely legyen megbízható
  • legyen sok hivatkozó webhely, amely megbízható

Ezeken nézzük meg lépésről lépésre.

A hivatkozó link szövegében szerepeljen a kulcsszó

A link három részből áll:

  • szöveg, amire kattintani lehet. Többnyire kék színű, aláhúzva.
  • webcím, ahova hivatkozik. A kattintás után erre az oldalra jut a látogató (HREF attribútum).
  • egyéb adatok, mint például a buborék súgó szövege (TITLE attribútum).

A internet felhasználó linkek hálózatán keresztül szörfözik. Honlapról honlapra vándorol néhány szavas linkeken keresztül.

A link szövege irányítja a látogató figyelmét egy másik oldalra. Ha sikerült felkelteni az érdekődést, a látogató kattint. Gondolván, hogy az oldalon részletesebb információt talál a link szövegében olvasottakról.

A kattintás előtt a felhasználó csak annyit tud a honlapról, amennyit a link szövege elárul.

Ezért drámai jelentőségű, hogy mi szerepel a link szövegében.

Példa a használatukra:

Forráskód Megjelenés
<a href="http://www.honlapteszt.hu" title="Ingyenes látogatottság szerző és eladás növelő cikkek">Honlapkészítés, internet-marketing és keresőoptimalizálás tippek és trükkök</a>

Honlapkészítés, internet-marketing és keresőoptimalizálás tippek és trükkök

1. táblázat: az kulcsszóra optimalizált link

A hivatkozó oldal legyen releváns a kulcsszóval

Hanyadik lesz honlapja? Sokszor azon múlik, hány "jó minőségű" linket szerez. Ezek olyan linkek, amelyek szövege tartalmazza az Ön oldalára jellemző kulcsszavakat. A linkek minőségét meghatározza, hogy milyen oldalra van elhelyezve.

Releváns oldalról származó link értékesebb.

Ez olyan oldal, ahol a hivatozó oldal fontos elemei (title, h1, dokumentum szövege, stb) összhangban vannak az Ön oldalával. A két oldalt köti össze a link, ami akkor jó, ha a link szövege tartalmazza a kulcsszavakat.

Autóbontó oldaláról származó "Autóalkatrészek" felirató link sokkal értékesebb, mint egy asztalos oldalán levő ugyanilyen feliratú link.

A hivatkozó webhely legyen megbízható

Vajon milyen oldalak hivatkoznak az Ön webhelyére? Megbízható, hiteles, patinás oldalak? Vagy ismeretlen, névtelen, tegnap alakult oldalak?

A helyezést merőben meghatározza, hány régóta működő, sok link által hitelességet nyert webhely hivatkozik a honlapjára.

Az olyan webhelyről származó link értéke elenyésző, amelyikre kevés másik webhely hivatkozik.

Legyen sok hivatkozó webhely, ami megbízható

Nem elég, ha egy megbízható webhely hivatkozik a honlapjára. Minél több hiteles webhely hivatkozik honlapjára, annál erősebb tekintélyt szerez magának.

Tekintélyes honlapokra kiváltságokat kapnak:

  • a keresési eredmények élmezőnyébe tartoznak
  • gyakrabban tér vissza az oldalra a Googlebot
  • az átlagosnál részletesebben térképezi fel a webhelyet
  • a fontosabb linkek is szerepelnek a keresési eredmények oldalán

A linképítést NEM SZABAD abbahagyni

Sokan esnek abba a hibába, hogy keresőoptimalizálás után abbahagyják a linképítést. Beküldik a honlapjukat több száz katalógusba. Hirtelen megugrik a népszerűségi mutató, ez jelentkezik a keresési eredmények helyezésében is.

Az oldal elindul az élmezőny felé.

Majd megáll, stagnálni kezd, és szépen megelőzik a többiek.

Az oka: abbamaradt a linképítés.

A Google folyamatosan vizsgálja, hogyan alakul a webhelyére mutató új linkek státusza. Ha abbamarad, azzal azt jelzi, hogy a webhely tartalma elavult, vagy hitelességét elveszítette.

A linképítés folyamatos munka. Ha a linképítés abbamarad, hamarosan a látogatottság is visszaesik.

A jó keresőoptimalizáló szakemberek tisztában vannak ezzel. Ezért is szeretik jobban, ha néhány tízezer forintot kapnak havonta azért cserébe, hogy folyamatosan az élen tartsák honlapját.

Önnek szüksége van erre, ha szeretné megóvni cégét a látogatottság elvesztésétől. Ha nincs kapacitása havi rendszerességgel a linképítésre, mindenképp javasolt szakember segítségét igénybe venni.

 

Sok-sok látogatót kívánok, üdvözlettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 21 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)