Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

A keresőoptimalizálás 3 buktatója

Kiderült, mi gyötri legjobban a kivsállalkozókat, ha keresőoptimalizálásról van szó. A 3 összetevő hiánya miatt sokan széttárják karukat, és nem vágnak bele.

Vajon ki utasítaná vissza, hogy napi több száz fizetőképes vevőt hozzon a Google? Ez a rengeteg vásárló éppen a legjobbkor jön, nem igaz? A gazdasági válság hatására a piac összezsugorodott.

Döbbenten hallgatjuk a híreket, hogy az interneten semmi sem érezhető a válságból. Sőt! Válság ide vagy oda, az internetes kereskedelem forgalma sosem látott nagyságúra dagadt.

A Google továbbra is a legjobb üzletnek bizonyul az interneten. Vásárlói lázban égő emberek millióit vonzza nap mint nap. Minden hirdetésnél hatékonyabb, és olcsóbb.

Egyre többen fontolgatják, hogy felkeresik a keresőoptimalizáló cégeket.

A legtöbben mégsem vágnak bele. Megtorpannak, valamilyen láthatatlan erő visszahúzza őket. Végre kiderült, mi az a 3 legfontosabb ok, ami visszatartja a kiscégeket a keresőoptimalizálástól:

1) Megjósolhatatlan eredmények - félő, hogy ablakon dobja ki pénzét és idejét

Mindenki azt állítja magáról, hogy eredményes lesz az keresőoptimalizálás. Nade, mi számít eredményesnek? Egy kiscég vezetője ezt honnan tudja?

Egy okos cégvezetőt nem érdekel a körítés. Tudja, hogy az számít eredménynek, ha beírja a szavakat, és ott látja a honlapját az első helyen. Legalább az első oldalon. Nincs mese.

Mikor erről kérdezi, a SEO szaki kitérő válaszokat ad:

  • "Senki sem garantálhatja..."
  • "Nem tudjuk pontosan, de mindent megteszünk..."
  • "Megpróbáljuk..."

Vajon ki feküdne egy remegő kező agysebész alá? Ki az, aki belemegy egy operációba úgy, hogy a doktor azt mondja: "Megpróbálom, hátha sikerülni fog"

A cégvezetőknek GARANCIA kell arról, hogy a keresőoptimalizálás eredményes lesz.

Nyilván sokat számít a jó referencia. De ez még nem garantálja, hogy az Ön honlapján is sikeres lesz az operáció.

Sok cégvezető kifogásolja, hogy a megkeresett keresőoptimalizáló szakemberek között 10-ből 7 említést sem tesz garanciáról, míg a maradék 3 sem ad kielégítő választ.

Két választás van, amit a cégvezetők elfogadnak:

  1. 100% pénzvisszafizetési garancia - ha nem hozzák az eredményeket, minden pénzét visszakapja
  2. sikerdíjas megbízás - nem fizet keresőoptimalizálásért csak akkor, ha az oldala eléri a szerződött pozíciókat

2) Az állandó felügyelet hiánya - félő, hogy néhány hónap múlva visszaesik honlapja

Egyre többen ismerik fel, mekkora kockázatot hordoz az állandó felügyelet hiánya. Azaz, nincs senki, aki állandó jelleggel optimalizálja a honlapot.

Vegyük azt, hogy megfizet egy keresőoptimalizáló céget.

Átalakul a honlapja, javulásnak indul a Google keresőben. Majd hirdelen megreked egy szinten, és elkezd visszacsúszni. Kérdi a céget, miért a visszaesés. Hasonló válaszokat kap:

  • "Mert Ön nem szerzett elég linket..."
  • "Mert Ön nem írt jó cikkeket..."
  • "Mert Ön úgy írta át az oldalt, hogy kitörölte a fontos SEO elemeket..."
  • "Mert Ön elhanyagolta az oldalt..."

Hárítják a felelősséget. Ki az oka a megrekedésnek? Ön! Na ne már...

Sok cégvezető kénytelen újra megfogadni egy másik keresőoptimalizáló céget. Annak ellenére, hogy már egyszer optimalizálták a honlapját.

Egy jó szakembert nem kell negyedévente lecserélni. Vállalja, hogy folyamatosan felügyeli a honlapját. Versenyben tartja a többi konkurens előtt.

3) Az Ön honlapját optimalizáló cég elfogadja a megbízást az Ön konkurenseitől is

A keresőoptimalizáló cégek folyamatosan kampányolnak. Ahog Önt is, az Ön konkurenseit is megtalálják. Elfogadják a megbízást, és az Ön rovására dolgoznak.

Éppen azért kereste meg a céget, hogy megelőzze a konkurenseket. Majd a konkurens is megkeresi, és Ön issza meg ennek a levét.

A nehezen megszerzett extra vevőket szépen elveszíti.

Ebből a hozzáállásból is látszik, hogy a keresőoptimalizáló cégeknek mindegy, ki fizet. Aki fizet, az rendeli a zenét. Még akkor is, ha ezzel Önt károsítják meg.

A legtöbb cégvezető sérelmezi, és méltatlannak tartja ezt a bánásmódot.

Elvárják, hogy egy jó szakember másnak ne optimalizálja az oldalát arra a kulcsszavakra, amire ők lőnek. Természetes, igaz?

 

4) A következő rész tartalmából...

A Google "keresőoptimalizálás" szóra kiadott első 30 honlap ajánlata egy helyen összefoglalva.

Különös tekintettel a következőkre:

  • ki végzi a keresőoptimalizálást
  • milyen garanciát ad
  • milyen áron

Az eredmény meglepő!


 

 

Sok-sok látogatót kívánok, üdvözlettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 19 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)