Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

2011. október 04, kedd 09:53

„Mikroszájtokkal” támadnak a kiscégek

A tömeges vevőszerzés legújabb őrülete a mikro site-ok, azaz mikroszájtok. Mi a mikroszájt népszerűségének titka?

Elöször is: mi az a micro site? A micro jelentése „parányi”, a site jelentése „honlap”. Vagyis a micro site - magyarosítva mikroszájt - mindössze pár oldalból álló igen hatékony, kifejezetten keresőoptimalizálásra és marketingre felhasznált honlap.

Gomba módra szaporodnak a konkurens honlapok

A Google üzleti előnyhöz juttatja a vállalkozókat. Amint ezt tömegesen felismerték, beindult a HONLAP GYÁRTÁS. Az okos cégvezető naponta megnézte a Google találati listáját. Ellenőrizte a konkurensek honlapját. Folyamatos volt a harc honlap és honlap között.

A helyzet azonban megváltozott, mikor észrevette: a konkurencia bedobott egy újabb honlapot, ami egész jó helyezést ér el.

2005-ben a domain regisztrációk száma exponenciálisan megugrott,
ahogy a Google teret nyert az üzleti életben

A konkurencia előnyhöz jutott, mert két honlappal szerepel az első 10 között. Kiszorította ellenfelét, aki nem hagyja magát. Ő is nekiállt a honlap gyártáshoz.

Ma a kereső igen érdekes arcot mutat.

Nem meglepő, hogy az erősebb konkurencia 3 honlappal is szerepel a Google első oldalán.

A mikroszájt óriási fegyver a vállalkozó kezében.

Megállíthatja a konkurens honlapgyártást azzal, hogy erősebb, jobb honlapokkal ellepi a Google listáját.

A mikroszájt olyan előny a cégvezető kezében,
amivel eltiporja a konkurenciát

Ma a Google kereső elejére kerülni nehéz feladat, de koránt sem lehetetlen. Számtalan információ áll a rendelkezésünkre. Ha beírjuk a Google-be, hogy „keresőoptimalizálás”, több találatot listáz, mint ha fodrászt keresek.

Pedig a fodrászat sokkal ősibb szakma, mint a keresőoptimalizálás - az utóbbiról ma mégis többet tudunk.

Nagyon okos és főleg ügyes sales tevékenység kell egy mikroszájthoz. Meglátjuk, ki nő fel a feladathoz

Az érzelmekre hatva nagyon gyorsan el lehet adni szinte bármit. Aki megtanul egy honlapon az érzelmekre hatni, a felhőkben lel magának otthont.

A konkurensek marják egymást, míg az érzelmekre ható honlap ontja a megrendeléseket. Nincs panasz, nincs árengedmény - csak is magas, magas profit.

Hogyan hasson az érzelmekre?

Először is kövesse az egyik leghatékonyabb honlap formulát

Az érzelmekre ható sales oldal egyik típusa

Hát persze! Még jó, hogy népszerű, hiszen egy mikroszájt fillérebe kerül!

Egy mikroszájt felépítése egyszerű. Nagyon gyorsan és olcsón lehet készíteni egyet.

Egy nagy terjedelmű, robosztus honlappal heteket, hónapokat kell bajlódni. Az újítások elviszik a fejlesztők idejét és az Ön pénztárcáját.

Ezzel szemben egy mikroszájt nem foglalkozik az idegőrlő, lomha feladatokkal. Gyorsaság, hatékonyság a jelszava. Rövid, erőteljes, érzelemre ható szövegek gyorsan, sok profitot hoznak.

Hajrá!

 

 

Címkék: domain, honlapkészítés

5 hozzászólás

Szűcs Csaba | 2011. október 04, kedd 09:58
Szia

Tetszett a leírásod, pedig sok újdonságot nem közölt nekem.
Az elmúlt pár évben pontosan ezzel foglalkoztam. Micro vállalkozásoknak, készítettem microsite-ot.
Ezek a hatékony kis Sales honlapok könnyedén leverték a nagyobb cégek nagy honlapjait.
Előfordult, hogy a leányvállalatnak készített honlap megelőzte a Google-ben az anyavállalat nem kis honlapját.

Hromek Mária | 2011. október 04, kedd 11:37
Köszönöm az ötletet!
Élni fogok vele hamarosan!
Kedves János, mindig érdemes elolvasni a cikkeidet!
Pompos Ottó | 2011. október 04, kedd 13:48
Megfelelő támogatás és "gondozás" nélkül a mikroszájtok is ideig-óráig töltenek be jó pozíciót. A megjelenéskor a kereső "próbaként" pár napig az elsők között hozza az oldalt, aztán eltűnik a süllyesztőben...
Varga Dániel | 2011. október 04, kedd 14:01
Egyetértek Csabával.

Mivel még csak tanulom a marketinget, nem látom reálisan annyira a helyzetet, de tudatosult már bennem, ha nem magadat reklámozod, hanem úgy mutatod be a termékedet, mint egy kulcsot az ügyfél problémájára, akkor sokkal befogadóbb lesz az ajánlatoddal. Senkit nem érdekel az önfényezés, az ember irigy és számító; csak a saját problémája érdekli. Ha érezteted vele, hogy tudod milyen rossz neki, bizalmasabb lesz veled és termékeddel. Ha pedig ezt az ajánlatot egy kellően laza és közvetlen stílusban teszed elé, úgy érzem, sokkal nagyobb az esélye, hogy vegyen tőled. Persze ez a 60 feletti szockorszakból itt ragadt cégvezetőre nem érvényes annyira, sokkal inkább a 30as generációkra. Szívesen veszem a kritikát a "nagyoktól" :)
Verdes János | 2011. október 04, kedd 15:20
@Dániel: csak így tovább! Nem csak orvosokból, hanem "marketing asztalosokból" is nagy hiány van az országban. Nem kell olyan marketinges, aki csak magyarázza a dolgokat. Itt tettekre van szükség.

Cégek tucatjai szenvednek az önreklámozásban. Hanyatló eredmények, csökkenő munkahely, válság hangulat. Mindez megoldható - és ezért küzdök -, ha a cégek költséghatékonyabban jutnak bevétel forráshoz.

Erre való a mikroszájt:

* Főcím
* Alcím
* Probléma
* Probléma érzelmesítése
* Megoldás
* Megoldás érzelmesítése
* Az ötlet eladása
* A termék, mint megoldás
* Az ár eladása
* Cselekmény: akció, bónusz, limit, határidő

Hozzászólok a témához

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím:
(nem publikus)
Honlap:
*Hozzászólás:

 16 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)