Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
Kezdőlap Online Marketing▾ Honlapkészítés▾ Keresőoptimalizálás▾ Google Adwords▾ Kapcsolat

2011. július 25, hétfő 13:21

Az eladás művészete

A varázsszó: MARKETING. Ha vevő érzelmeire hat és pozicionálja magát a versenytársakkal szemben, özönleni fognak a megrendelések

Sok vállalkozó nem érti az eladás művészetét. Megtanul fortélyokat, amivel pénzt keres, de igazi áttörő eredményeket csak a marketing hoz.

Az 1900-as évek kutatása hatalmas áttörést eredményezett a marketing területén. Egy MRI nevű, agyi elektromos jeleket vizsgáló géppel megvizsgálták a vevők reakcióit. Az eredmény döbbenetes:

 

Vásárlás előtt az agy érzelmi központja az aktív.
Miután megszületett a döntés, csak akkor
kapcsolódik be a logikai központ.

 

Sok vállalkozó nem ismeri az eladás művészetének eme titkát. Fordítva csinálják.

Először logikai érveket sorakoztatnak fel. Mintha az igazságot használják arra, hogy lekardozzák a vevők ellenállását. Az első számú logikai fegyver az árverseny.

Egy hagyományos eladó a következő képen akarja eladni a termékét:

 

Eladó: 10% kedvezményt kap, ha most megveszi ezt az autót

Vevő: Nem lehetne inkább 20?

Eladó: Legyen 15%

Vevő: Rendben, majd még később átgondolom

 

Gondolom tudja, ez mit jelent. Később átgondolom, vagyis "Kössz, de nem kell". Ebben a dialógusban nincs semmilyen érzelem. Az eladó a nyers logikát használja.

Most nézze meg, hogyan forgatja a szavakat egy eladó művész:

 

Eladó: Érzi, milyen simán megy? Szinte érzi a luxus ízét.
Nyugodtan süppedjen bele a bőrülésbe! Ugye, milyen
mély és puha? Olyan, mintha lebegne, nem igaz? Érzi az új bőr illatát?

Vevő: Igen.

Eladó: Nézze csak, az új, digitális kijelző azt mutatja,
éppen 90 km/h sebességgel haladunk, és mégis
milyen csendes a motor. Ehhez mit szól?

Vevő: Nem rossz!

Eladó: Mit gondol, mit szólnának ismerősei ehhez az autóhoz?

Vevő: Hát... Tavaly vett egy autót a szomszédom. Takarékos a fogyasztása és mégis nagyon klassz kis járgány. Igazából azóta gondolkodom, hogy lecseréljem a kocsimat. Kissé kényelmetlen már. Ráadásul nem a környék legszebb darabja.

Eladó: Nem gondolja, hogy Ön megérdemli ezt az autót?

Vevő: Végül is... Egy kis elismerést igazán megérdemlek. Mennyi az ára?

Eladó: Tudja mit? Ez az utolsó darab, ha most megveszi, 10% kedvezményt kap.

Vevő: Igen, megveszem!

 

Egy kis műhelygyakorlat - honlap szövegek érzelmesítése

A bátrabbak írják le VÁZLATOSAN, hogyan adják el a terméküket a honlapjukon. Ezután megnézzük, hogyan lehet érzelmesíteni a reklámszöveget!

 

Címkék: marketing

21 hozzászólás

Hromek Mária | 2011. július 25, hétfő 14:19
Kedves János!
Köszönöm a lehetőséget. Miután a mi termékünk maga az információ: a pénzkeresti lehetőség bemutatása (ugyanis egy új közösségi oldalhoz kapcsolt óriási webpláza generálja a vásárlást, amely nem kötelező senki számára), elég nehéz dolgunk van.
A weblapom vázlata:
- a közösségi médiában rejlő lehetőségek
- a közösségi oldalak értéke a tulajdonosok számára
- egy új közösségi oldal rövid bemutatása, amely ezt a profitot megosztja a tagok között
- Felsorolás: miért érdemes részt venni ebben a vállalkozásban
- Feliratkozás a hírlevelekre bővebb információkért.

Biztos, hogy sokkal érdekesebb, ütős szöveget lehetne erről írni. Ez mr a sokadik variáció, nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre (és másokéra is)
Kovácsné Erika | 2011. július 25, hétfő 15:02
Hogyan? Rá kell nézni a honlapomra! Úgy!
Kovácsné Erika | 2011. július 25, hétfő 15:05
......... és nagyon tudnék örülni egy privát mailben visszajelzett szakvéleménynek!!
Sári Andrea | 2011. július 25, hétfő 15:15
Kedves Verdes János !
Nagyon sok jó információt kaptam a honlapszerkesztéssel kapcsolatban.
Próbálom is hasznosítani a tanultakat és
én igy probálkozom a termék eladással.

AKCIÓS ÜDÜLÉS Júliusban és Augusztusban már 2 éjszakától !
Töltse pihenését a BALATONTÓL csak 7 km -re családias hangulatú panziónkban .
Mi minden nap ingyenes strand belépőt biztosítunk Önnek !
Szabad helyek még kedvezményesen foglalhatóak CSAK 3400.- FT / Fő / éj.
Áraink az Áfát és az Ifát tartalmazzák.

Bár igazán nem értem a napi 90 látogatottság ellenére kevés a foglalás.
Üdvözlettel: Sári Andrea

Szabó Ákosin | 2011. július 25, hétfő 15:18
Cégünk 1991-ben alakult. Fő profilja az üzletberendezések és hozzájuk tartozó árubemutató- és kínáló állványok tervezése, gyártása, az egyszerűtől az exkluzív kivitelig. Minden ami fémből készül, igyény szerint más anyagokkal kombinálva szemüvegtartó állvány, szemüvegállvány és üzletberendezések készülhetnek (Pl.: fa, plexi, üveg, stb.), ezen kívül általános- és szerkezetlakatos munkákra szakosodtunk, amely lehetővé teszi elárusító pavilonok gyártását is.

Kínálatunkban "A-Z-ig" minden megtalálható, ami a különböző termékek esztétikus bemutatását segíti elő, az egész kicsitől a nagy álló, forgó és fix állványig, kiegészítőkkel, tartozékokkal együtt. Pl.:szemüvegállvány, cigarettaadagoló, képeslap, újság, cipő, ruha, sapka, sál szemüvegtartó állvány, keretes- és síkhálók, akasztótüskék, polcok, kosarak, rekeszek, stb. Komplett pavilonok tervezése és kivitelezése. Egyéni elképzeléseit is megvalósítjuk, egyedi méret és színben a RAL színskála alapján.

Tekintse meg termékkínálatunkat, amely nem teljes, de tájékoztatást ad tevékenységünkről. Böngéssze át kínálatunkat, megtalálható benne: Szemüvegtartó állvány, Üzletberendezések, Egyéb állványok, kiegészítők, Akasztók, Lemezmunkák, Pavilonok széles választéka
Kabay Tamás | 2011. július 25, hétfő 16:41
Ötvözze az ADSL korlátlanságát a MobilNET szabadságával!
Mindezt most Önnek kínáljuk!
Válassza akciós korlátlan Internet ajánlatunk!

Segítünk választani. Keressen minket bátran, bármilyen internetes kérdéssel!
Ahogy a legkényelmesebb Önnek:


Miért ALTA ADSL?
korlátlan - nem kell figyelnie, hogy mikor éri el a limitet, bármennyit használhatja
szabadon, bárhol használhatja - helytől függetlenül az egész ország területén
mindent egy helyen intézhet - így időt spórol, lépést tarthat a felgyorsult a világgal
szupergyors - villámgyorsan betöltődnek az oldalak
szélessáv - mobil interneten
minőségi szolgáltatás, ügyfélorientált gondolkodásmód - a leghatékonyabban, leggyorsabban igyekszünk kiszolgálni ügyfeleink igényeit
fix a havidíj - minden hónapban ugyanannyit fizet
fix a havidíj - nincs túlforgalmazási díj
élőhangos ügyfélszolgálatunk - a hét minden napján várja megkeresését



Rendeljen Online vagy telefonon (+36-20/616-0000)!
Válassza az ALTAnet -ADSL, Meztelen (csupasz) ADSL vagy/és MobilNET előfizetését!
Domain regisztráció, tárhely szolgáltatások az ALTAweb-nél!
Rendeljen ADSL modemet az ALTAker-től!
Fülöp Anita | 2011. július 25, hétfő 17:03
Eladó: Érzi, milyen selymes a tapintása?
Nyugodtan tapintsa meg, vegye kézbe ezt a csészét! Olyan finom porcelánból készült, olyan leheletkönnyű, mintha nem is lenne semmi a kezében, nem igaz? Látja a fül kialakításának kecsesen romantikus megkomponálását?

Vevő: Igen.

Eladó: Nézze csak, a készlet pont 12 személyes és olyan gyönyörű régi formájú levesestállal, amilyet Ön is keres, és
éppen elefántcsont színű, virágos motívum nélkül, ami a kedvesének tetszik! Ehhez mit szól?

Vevő: Nem rossz!

Eladó: Mit gondol, mit szólnának a vendégei egy ilyen gyönyörű étkészlettel megterített asztalhoz?

Vevő: Hát... Tavaly vett a sógorom egy hasonló készletet, karácsonykor a feleségem el volt ájulva tőle, sőt bevallom nekem is tetszett!Igazából azóta gondolkodom, hogy meglepem a páromat egy ilyen készlettel. Kissé kellemetlen már, amikor vendégjáráskor felemás, ilyen-olyan tányérokból eszünk. Ráadásul azok nem is ilyen szép polgári darabok.

Eladó: Nem gondolja, hogy Ön megérdemli ezt az étkészletet?

Vevő: Végül is... Egy kis elismerést igazán megérdemlek. Mennyi az ára?

Eladó: Tudja mit? Ez az utolsó darab, ha most megveszi, 10% kedvezményt kap.

Vevő: Igen, megveszem!

Kössz a tippet!!

Verdes János | 2011. július 25, hétfő 19:01
@Fülöp Anita: egyszerűen remek, gratulálok!

Főcím, alcím, majd pár bekezdésben írja le ugyanezeket. A végén az akció: hívjon/rendeljen/iratkozzon fel MOST
Verdes János | 2011. július 25, hétfő 19:56
@Kabay Tamás:

Az oldalban nagyon sok tartalék van. Először ezeket nézzük.

Egy reklámban egyszerre csak egy dolgot akarunk eladni. Van az a vicc... "ugyanitt trabant eladó". Biztos ismeri? A reklámszöveg egyetlen probléma körül forog. Ennek a tárgya most a mobil internet. Ha ez összemossa más problémákkal, a következő történik:

Érdekel a mobil internet, belépek az oldalra. Középen egy hatalmas banner, az alsó a mobilnetes. Rákattintok, de valami ADSL-es oldal jön be. Nem ezt keresem. Alatta 3 banner. Talán a bal oldali az...

Nem. 2-0 oda. Affene...

Az oldal leges-leges legalján egy eldugott képre kattintva végre megtalálom a mobilnetes ajánlatot.

Első szabály: minden ajánlatnak saját domain név. Pár ezer forintos befektetésért cserébe nem fognak eltévedni a pénztárcát nyitogató vevők. Külön domain név, amin egy hatalmas főcím belehasít az agyamba. De a főcím jön legutoljára. Először nézzük az ötletet.

Mi ez? - Mobil internet (tulajdonság)

Mit tud? - Internet kapcsolatot létesít a mobiltelefonon keresztül (előny)

Miért jó nekem? - Mikor unom magam, gyorsan letöltök egy játékot... Ismeretlen helyzetben mindig ott a Google... Ha valami vicces jut eszembe, gyorsan megosztom (Facebook, Skype, Msn)... Korlátlanul, nem kell rettegnem a telefonszámlától. (haszon)

Ki a célpiac? Biztos nem az öregek, hanem a hiperkütyü-fészbúk-guglizós fiatalság. Gondolom én, de hát Ön jobban ismeri a piacot...

A T-Mobile készített nemrég egy remek reklámot. Egy rakás fiatal szórakozás közben Facebook-on megosztja az élményeket. Telitalálat. Remek célpiac választás, remek érzelmesítés. Ráadásul a mobilon a Facebook ingyen elérhető. Tökéletes.

Először magát az élményt kell eladni.

"Miközben sétálsz és eszedbe jut egy remek poén, előveszed a mobilod és leírod Skype-on a gép előtt ücsörgő haveroknak. Egy halálosan unalmas napon csak előveszed a mobilod, és letöltesz valami új játékot. Ha ismeretlen helyen nem találod fel magad... előveszed a mobilod, a Google kisegít a bajból. Erre jó a mobil internet. Nem kell rettegned a telefonszámla miatt, csak nálunk egy hamburger és egy kóla áráért korlátlanul netezhetsz a mobilodon"

Verdes János | 2011. július 25, hétfő 20:08
@Szabó Ákosin:

Egy reklámszöveg akkor jó, ha felhevíti a vevőt. Mikor tüzes, bármennyit adna a termékért. A termék használata közben tapasztalható élmény hevíti fel a vevőket.

Az érzelmek hevítenek, a logika fagyaszt.

Nem hozza tűzbe a vevőket, ha a reklámszöveg 75%-a nyers logikai felsorolás: "a termékünk ezt és ezt tudja". Át kell formázni a termék tulajdonságát haszonra.

Az Ön terméke nem

"formába öntött vas amit polcként is használhat",

hanem egy

"erőteljes, magabiztos kiállást biztosító ízléses polcrendszer. Mindig új erőre kap, mikor megpillantja ezeket a polcokat. Emlékezteti, hogy az Ön vevője csak a legjobbat kapja. A magabiztos kiállás nem csak megugró profitot jelent. Nap mint nap átéli a világ legjobb érzését: Ön egy sikeres, remek üzletember"
Verdes János | 2011. július 25, hétfő 20:41
@Sári Andrea:

Bocs, egy kicsit sztorizok. Feleségemmel imádjuk a Balaton közeli panziókat. Legutóbb is olyan remek volt. A balatoni körutazás utolsó megállója volt a legjobb. Két kijárata volt a panziónak. Mi mindig a hátsón járkáltunk.

El sem tudom mondani, milyen szenzációs élmény, hogy a ki-be járkálás során egy árva lélekbe sem botlottunk! Egy "lazább" este után nem szívesen botorkálok a portás előtt.

Szenzációs volt. Azóta is visszavágyok.

Hihetetlen áron adja a terméket. A legolcsóbb helyen is legalább triplájába került, ahol eddig megfordultam. Mi lehet a gond?

Az ár - nyers logika. A logika fagyaszt, az érzelmek hevítenek.

Mondjuk azt mondom Önnek: "horgászfelszerelés 60% árengedménnyel". Tűzbe hozza az árengedmény, ha sosem pecázik? Ha nem horgászik, a horgászfelszerelés csak púp a hátán - még akkor is, ha ingyen adják.

Hasonló a helyzet az üdülés-iparban is. Egyszerűen rá kell döbbenteni a vevőket, hogy mit is kapnak egy kis pihenéssel:

"Vajon Ön tudja, hogy napjaink leggyakoribb lelki betegsége a kiégés? A munkától megfáradt, örökösen hajtó emberek lelkükben kiégnek. A pihenés nélküli élet felemészti az energiát. Tartalékok nélkül az ember lelke összeaszalódik. Ugye nem gondolja komolyan, hogy száraz lélekkel vág neki az ősznek? Jöjjön el néhány napra a Balatonra! Csak nálunk, ebben a családias panzióban féktelenül szórakozhat. Minden reggel madárcsicsergés simogatja a fülét. A zöld növények látványa és a fák friss illata mámorító. A Balaton 10 percre autóval. Itt az ideje feltölteni lelki energiáit! Említettem már, hogy hosszú hétvégei akciónk keretében egy éjszaka 7.000 forint helyett csak 3.400 adóval együtt? Még 14 szabad helyünk maradt."
Verdes János | 2011. július 25, hétfő 21:02
@Kovácsné Erika:

Szakmai ártalom, nem bírom kihagyni: vásároljon egy domain nevet (3.500 Ft) és azt használja. Most az 5mp.eu-t reklámozza. Gyorsan keressen egy .hu vagy .eu domain nevet. A vevők figyelmük alig 10%-t használják, ezt a keveset ne kelljen már azzal árnyékolni, hogy ingyenreklámot csinál másnak.

Szenzációs a címsor. Telibe találja a problémát.

Az alcím alatt a kamera a főhősünkről átvándorol egy idegenre (ööö, igen, ez Ön - a vevő szeméből).

Használja ezt alcímnek, és a reflektor marad a főhősön (a vevő):

"Hiába ég a szíve a szeretett szülő iránt, néhány nyomós ok mégis elszakítja attól, hogy Ön gondozza? A mai rohanó világban a családi elfoglaltság, a távolság, néha a kényelem hosszabb-rövidebb ideig teljesen elrabolja idejét. Nézzük, mi lehet a megoldás, hogy a megbecsült szülő megkapja az őt megillető szeretetteljes, biztonságos ápolást:"

Ennek a mintájára át kell formázni az egész szöveget. Nyomtassa ki. Húzza alá kékkel, ami egyes szám első személyben van (tudom tehermentesíteni, elvégzem, tudok nyújtani).

Ezeket formázza át egyes szám harmadik személyre: megszabadulhat a tehertől, elvégzik Ön helyett, mit kap...

A visszajelzések szenzációsak, gratulálok!

Egy valamit hiányolok: nincs egy konkrét ACTION! az oldalban. Mit is tegyek én, akit mar a bűntudat mert tudom, hogy nekem kellene ápolni édesapámat, de mégsem tehetem meg ezernyi ok miatt?

A következő lépést az olvasó szájába kell rágni. Ez a lépés kritikus pont a vevőnek, mert ezzel szabadulhat meg a bűntudattól:

"Írja le nevét és e-mail címét" vagy "Nap közben elfoglalt vagyok, de MOST küldjön egy SMS-t és este visszahívom"
Fülöp Anita | 2011. július 26, kedd 01:16
Kedves János!

Köszönöm megtisztelő válaszát!
Lehet még egy próba 15 sorban?
Válaszát várva,
üdvözlettel,
Anita


Megtisztelni a vendéget és az asztalt

Szeretné meglepni párját, vagy megunta a sok felemás tányért a közös családi ünnepi étkezések során?

Nászajándékként különleges, háború előtti, 12 vagy 24 személyes porcelán étkészletet keres?

Szeretettel idézi fel a nagyi emlékét, és az álomszép, féltve őrzött fajanszait, és mindig is vágyott arra, hogy találjon egy ugyanolyat?

Látogasson el régiségkereskedésünkbe, válassza ki az Önnek legjobban tetsző, romantikus porcelán, vagy vidékies hangulatú fajansz étkészletet és idézze fel magában a múlt emlékeit! Hagyja magát elbűvölni a régmúlt időkben készült, varázslatosan szép tárgyaktól, melyek a harmóniát, és a meghitt pillanatok érzését hozzák el Önnek.Önt is szeretettel várom! hívjon/rendeljen/iratkozzon fel MOST!
Nagy Sándor | 2011. július 28, csütörtök 15:24
Cégünk által kínált lehetőségekkel biztos anyagi hátteret tud biztosítani a családjának,és több időt tölthet szeretteivel.
Erre a problémájára kínálunk megoldást!
Gondoljon bele,milyen klassz lenne,ha nem lenne főnöke,nem csörögne reggel az óra,és akkor menne fagyizni a gyerekeivel, amikor csak akar!!!
Ha megadja e-mail címét,telefonszámát,nagyon szivesen teljesen díjmentesen tájékoztatom.
Nagy Sándor | 2011. július 28, csütörtök 15:28
Nagyon kíváncsian várom a véleményét! Előre is köszönöm azt az időt,amit a tanításomra fordít.
Toth Elemer | 2011. december 10, szombat 08:19
Udv Janos!
Erdelkodneh h mi a teendo akkor ha weshopom van es sok termeket arulok? Hogyan irjak minden termekhez olyan szoveget ami erzelmileg hat? Vagy te webshop eseteben h csinalnad? Valaszod elore is koszonom.
Verdes János | 2011. december 12, hétfő 23:57
@Toth Elemér: Webáruháznál több tízezres is lehet a termékpaletta, mindegyikhez saját reklámszöveget írni lehetetlen és nem is szükséges.

Csoportosítani lehet a termékeket tulajdonságuk vagy a márka alapján. Ilyenkor lehet egy sales oldalt írni, ahol a márka előnyeit leírhatja. Vagy egy oldalt, ahol a termékek előnyeit hangsúlyozza.

Itt egy általam készített példa:

http://legtisztito.szobalevego.hu

Önálló sales oldal a légtisztítók forgalmazásához. Ezt külön lehet optimalizálni légtisztító kulcsszavakra. Míg a fő domain a webáruház, ahol az összes termék megtalálható:

http://www.szobalevego.hu
Kovácsné Erika | 2012. január 11, szerda 18:19
Kedves János!
Nagyon szépen köszönöm az instrukciókat. Nagyon megörültem, hogy ilyen hasznos segítséget kaptam, rögtön neki is láttam a hibák kijavításához.
Főleg az ügyfélbarát igei ragozás pontos meghatározása tiszta képet adott.
Folyamatosan tesztelem a honlapom, (sajnos, mérni csak a látogatottságot tudom.) minden kis változtatás árt, vagy használ.
Ha a szövegmódosítás, vagy kép változtatás után, egy hónap alatt csökken a megkeresés, akkor megint módosítok rajta.
Azonban a " saját domain név hibámmal" már régen tisztában vagyok, de azért nem váltottam, váltom át, mert ebben sok munkám van, rengeteget dolgoztam a kereső optimalizálással, aminek meg van az eredménye is. Az a félelmem, hogyha átváltok, eltűnik a honlapom az első helyről és soha nem kerül majd vissza, vagy csak évek múlva. Nem gondolom, hogy emiatt én óriási hátrányban lennék. Aki akar, az komolyan vesz így is.
Még egyszer köszönöm a segítséget!!

Szeretem olvasni a tippjeit! Nagyon jó ötlet a hírlevele alján elhelyezett közvetlen hozzászólási lehetőség a témához! Szívesen élnék vele máskor is!
Üdvözlettel: Kovácsné Erika
Verdes János | 2012. január 13, péntek 19:00
@Kovácsné Erika: Van mód arra is, hogy egy új domain nevet indítson, ami örökli a régi domain backlinkjeit, PageRank-ját és a keresőbeli helyezését.

1. lépés:

A Google Webmaster Tools-ban be lehet állítani, ha egy webhely teljes tartalma egy másik domain név alá kerül a

Webhely konfiguráció -> Webhely címének módosítása

menü alatt.

2. lépés:

A teljes domain minden lekérdezését 301-es átirányítással át kell irányítani az új domainhez. Leggyakrabban (APACHE szervereken) a .htaccess fálj módosításával lehet elérni. Ez a pár sor gondoskodik erről:

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^regidomainnev.hu$ [NC,OR]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.regidomainnev.hu$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.ujdomainnev.hu/$1 [R=301,L]

Magyarázat szakiknak:

Az első sor bekapcsolja az URL újra író modult (mod_rewrite). Majd a www és a www nélküli domain névre érkező összes elérést átirányítja a www-vel kezdődő új domain névhez. Igény esetén tetszőlegesen módosítható, ha az új domain névnél a www előtag elhagyását preferálják.
Pribus Éva | 2012. december 16, vasárnap 15:15
Szia János! Köszönjük a sok-sok tanácsot!

Mi bölcsisekkel foglalkozunk. Próbáltuk alkalmazni a folyamatosan kapott tanácsokat.300 link építést is megrendeltük, megkaptuk. Folyamatosan akciózunk.
A környezetünkben élő szülők, intézmények ismerik a szolgáltatásunkat, pozitív véleményeket kapunk, mégis szinte üresen pangunk. A szülőknek nincs pénze, illetve a környezetünkben (szomszéd utca) is van hasonló Csana.
Árainkkal már béka s..e...e alatt vagyunk. A weboldalunkról is pozitív megítélés van. tanácstalanok vagyunk.
Köszönöm Pribus Éva és Károly
Szakon Éva | 2013. július 25, csütörtök 16:45
Kedves János,
Szeretném kérni a véleményét a szöveggel és az oldallal kapcsolatban.
Köszönöm


Zalakaros szállás és apartman? Akkor itt jó helyen van!



Szeretne eltölteni pár napot a csendes festői szépségű Zalakaroson?

Örülne ha a kiválasztott apartman az idegen környezet ellenére is otthonos lenne?

Esetleg hosszabb nyaralást tervez a virágvárosban, és lényeges a fürdő közelsége?



Akkor Önnek megfelelő választás lehet a Zalakarosi Laci apartman. A családiasan és igényesen berendezett apartmanház 2008-ban épült, ahová szeretettel várjuk az üdülni vágyó és a pihenést, gyógyulást előnyben részesítő kedves vendégeinket. A szállás az ország egyik legkedveltebb és Európa szerte is ismert gyógy és termálfürdőtől mindössze 250 m-re található, ami 5 perc kényelmes sétával érhető el. A fürdő az utóbbi időkben a fejlesztések során jelentősen bővült, így élményfürdője és strandja is a legnépszerűbbek közé tartozik fiatalok és idősek körében. Az apartman zöldövezetben a csendes és nyugodt Nyírfa utcában helyezkedik el, mely a centrum közelsége miatt is igen népszerű. Nálunk minden igényt kielégítő környezetben töltheti el családi nyaralását, illetve garantáljuk a család minden korosztályának a zavartalan pihenést, ami elengedhetetlen feltétele a teljes kikapcsolodásnak. Törekszünk a gyerekbarát szolgáltatásokra is, ezért kérésre tudunk biztosítani gyerekkádat, babakocsit, utazóágyat, bébiétel melegítőt, gyermekkerékpárt, játékokat. A több éves tapasztalatunk és vendégszeretetünk garancia arra, hogy leendő és visszatérő vendégeinknek egy felejthetetlen kikapcsolódásban legyen részük.

Hozzászólok a témához

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím:
(nem publikus)
Honlap:
*Hozzászólás:

 15 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)