Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

2012. április 04, szerda 06:21

Két lecke, amit a cégek marha drágán tanulnak meg

A cégek nagyon drágán tanulják meg ezt a két leckét. Amikor megtanulják, onnantól egészen más irányt vesz a marketingjük

A vállalkozók éveket töltenek ennek a megértése nélkül. Így rendkívül nehéz feladat előtt állnak: reggeltől-estig azzal foglalkoznak, hogy meggyőzzék a lehetséges vevőket.

Ennek a megértésével egészen más irányt vehet a cége:

No.1: Ha Ön havi 1 milliót költ hirdetésre, csak 1,25 forintnyi reklámmal próbálja bombázni az átlagfogyasztót, aki már eleve 17.875 Ft reklámnak van kitéve

A Magyar Reklámszövetség 10 éve megbecsüli, hogy mennyi az ország reklámkiadása. 2010-ben 171,6 milliárd forintot költöttek reklámra:

1 főre jutó éves reklámköltség 17.875 Ft:
a 171,6 milliárt Ft reklámköltséget
elosztjuk a 9.600.000 fős lakossággal

Ha Ön havi 1 milliót költ reklámra az azt jelenti, hogy az év 365 napjára elosztva évente 1,25 forintnyi reklámmal bombázza az átlagfogyasztót, akit már eleve 17.875 forintnyi reklámnak van kitéve évente.

Az összes 17.875 forintnyi reklámkiadás szemben az Ön 1,25 forintnyi reklámkiadásával...

A reklámszakma milliárdokat költ arra, hogy az Ön vevőjét agyonbombázza. Ez a vevő az őt érő folyamatos reklámzaklatás hatására megutálta a reklámokat. Az agya kiszűri a reklámokat és visszautasítja.

No.2: Naponta 3.000 marketing üzenettel bombáznak minket. Összesen negyed másodpercet töltünk azzal, hogy egyáltalán megnézzük ezt a marketing üzenetet vagy sem

Elég, ha kilép a lakásából. Amint kért az utcára, hirdetőtáblák, kirakatok özöne fogadja. Elég megnyitni az e-maileket, tele reklámokkal.

Nem hagy nyugodni minket a marketing.

Ebben a zajban kell Önnek érvényesülni.

Összesen negyed másodpercet tölt az Ön vevője az Ön marketing üzenetével.   Ennyi egy negyed másodperc:

 

 

 

Amikor leül megírni egy marketing üzenetet,
azok akik majd megnézik, ennyit fognak vele foglalkozni.

Egy jó honlap lételeme: az amatőrök meggyőznek, a profik válogatnak

Minden terméknek van egy célpiaca. A legnagyobb pénz a marketingben, a legnagyobb kiadás arra megy el, hogy olyanokat győzködjenek egy termékről vagy szolgáltatásról, akik nem akarnak vásárolni.

Ez az amatőr módszer. Cégek 90 százaléka kizárólag ezzel a módszerrel dolgozik:

Haleledelt akarnak eladni olyanoknak is, akiknek nincs is akváriuma.

Félbeszakítják a filmet egy reklámmal. Villognak bannerekkel az internetes olvasgatás közben. E-mailekkel bombáznak. Érdekel, vagy sem, meg kell nézni.

Ez a módszer nem hatékony. Lehet, hogy régebben az volt, de ma már nem hatékony!

Ma a következő a hatékony:

  • Első lecke tanulsága: nem a reklámkiadást kell növelni, hanem a célpiacot pontosítani, fókuszolni (pozicionálás)
  • Második lecke tanulsága: 0,25 másodpercet foglalkoznak az Ön marketing üzenetével. Ennyi idő alatt csak egy ütős címsorral tudja megragadni a leendő vevő figyelmét (ütős címsor)

Ön milyen módon válogatja a vevőit?

Címkék: marketing

2 hozzászólás

Dr Kovács Béla | 2012. április 04, szerda 06:55
Igen, ideális esetben azt kell elérni, hogy Téged keressenek, szinte égjenek a vágytól, hogy azt a szolgáltatást, azt a terméket amit kínálsz megszerezzék maguknak.

A jó pozicionálás és az ütős címsor megtalálása, megtanulása
sokszor nem egyszerű feladat, de nem lehetetlen.

Köszönöm a sok hasznos tanácsot, az értékes információkat.

Üdvözlettel:
dr.Kovács Béla
Tacsi Sándor | 2012. október 11, csütörtök 11:21
Szeretnék egy ütős reklámot,de sajnos nem értek hozzá.Tisztelettel:Sono

Hozzászólok a témához

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím:
(nem publikus)
Honlap:
*Hozzászólás:

 13 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)