Ezzel javíthat kampánya sikerességén
Egy jó kampány vevőket hoz. Egy nagyon jó kampány rengeteg vevőt hoz. A kettőt egy hajszál választja el. Ez a hajszál pedig az eredmények mérése
Milyen idegesítő gondolat az ablakon kidobott pénz. Mégis sokan fittyet hánynak a statisztikára. Sajnos a legtöbben nem is nézik meg, hogy milyen eredményeket hoz a kampány. Ami esetenként egy vagyonba is kerülhet.
Akkor tud több pénzt szerezni, ha pontosan méri az eredményeket. Jobb lesz a hirdetés, ha tudja mi történt a hirdetést olvasókkal. Amit mér, azon tud javítani. Amit nem mér, azon csak a szerencse segít és a véletlen. Eléggé bizonytalan táptalaj, nem?
Az AdWords olyan komplett statisztikát ad, aminek még a felét sem fogja használni. Bőségesen elegendő a hirdetések javításához. Pontosan tudja ki, mikor és miért látogatta meg az oldalát. Ezzel meg tudja szűrni a hirdetéseit, hogy melyek érték el a célpiacot.
Ezen finomítva még hatékonyabbá válik.
Százezreket érő statisztikai program ingyen: ez a Google Analitycs
Van egy másik hatékony eszköz a Google kezében, ami segít analizálni a forgalmát. Ez a Google Analitycs.
Nyomon lehet követni a látogatót az átkattintástól egészen az oldal bezárásáig. Nem kötelező ezt az ingyenes eszközt használni. Talán ez az egyetlen analitikai program, ami ennyire összevonható az AdWords rendszerrel.
Az oldalán tud javítani: megmondja, ki mennyi időt töltött az oldalon. Mikor lépett ki, milyen böngészőt használnak. Megtudja erősségeit és gyengeségeit anélkül, hogy egy vagyont költene egy profi felmérésre.
A kulcsszavak teljesítménye jól nyomon követhető, ha Google Analitycs statisztikával keresztezi. Kifürkészheti, hogyan teljesítenek egyes kulcsszavak.
Rengeteg olcsó látogatót kívánok, tisztelettel:
Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:
Verdes János Online marketing és impulzív reklámszövegírás szakértője
5 ember köszönte meg.
|