Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

Az AdWords két arca

Kis piac - nagy vásárlóerő, azonnali eladás. Nagy piac - kisebb vásárlóerő, hírlevél feliratkozás. Ismerje meg az AdWords két arcát

Sokan nem tudják, de a hirdetésük nem csak a keresőben jelenhet meg. Van egy hálózat a Google kezében. Honlapok millióit fogja össze és helyez el fizetett hirdetéseket rajta. A hirdetés ereje abban rejlik, hogy csak olyan honlapon jelenik meg a hirdetés, ami témába vág az adott hirdetéssel.

Például egy virágbolt hirdetése nem jelenik meg csak a virággal kapcsolatos honlapokon.

Display hálózat: a hírlevél feliratkozók "gyártásának" fellegvára

Ezt a hálózatot tartalmi hálózatnak nevezték el. Az idő múlásával kinőtte a tartalmi hálózat elnevezését, ahogy növekedett a belépő hirdetési felületek száma. Mobiltelefonok, videó megosztó portálok, stb.

A tartalmi hálózatot ma display hálózatnak nevezik. A display jelentése: képernyő.

Jók ezek a hirdetések mert ügyesen megszűrik a célpiacot. A célpiac internetezésre szánt idejük 40-50%-át ezeken az oldalakon töltik. Közéjük tartozik a Youtube és a Gmail is.

A hirdetések 3 kombinációja létezik:

  • Csak a kereséseknél jelenik meg a hirdetés
  • Csak a display hálózaton jelenik meg a hirdetés
  • A kereséseknél és a display hálózaton is megjelenik a hirdetés

A legnagyobb vásárlóerővel az a látogató bír, aki a keresésnél megjelent hirdetésre kattint. Ebben a tekintetben a leghatékonyabb, mert 100 átkattintó között sokkal magasabb a vásárlók aránya, mint bármilyen más létező hirdetésnél.

Az a hátránya, hogy nem tudja lefedni a célpiacot. Csak azokat éri el, akik a Google keresőt használják.

A display hálózaton megjelenő hirdetés sokkal nagyobb tömeg előtt jelenik meg, mint a keresésnél megjelenő hirdetés. A nagyobb tömeg az érdeklődés romlásával jár. A kisebb vásárlóerő alacsonyabb átkattintási költséggel jár.

Célszerű akkor használni, ha tudja, hol tölti az idejét a célpiac nagy része. Ki lehet válogatni, hogy milyen honlapokon jelenjen meg a hirdetés.

Kombinálhatja a display hálózatra és a keresési eredményekre szánt hirdetést

Lehet kombinálni a két lehetőséget. A display hálózat hozza a nagy látogatottságot, míg a keresési eredmények hirdetése a nagy vásárlóerővel bíró embereket. Az eredmény: hatalmas profit.

A hatalmas profit titkát még a gyerekek is tudják: legyen nagy a bevétel és kevés a kiadás.

A bevétel részéről az gondoskodik, hogy a láncfűrész hirdetést nem fogják 12 éves lányok olvasni. A kiadások csökkentését a magas minőségű hirdetések jelentik. Habár sokan tudják, hogy a magasabb minőségű hirdetésekkel pénzt takaríthatnak meg, mégis sokan elkövetik ugyanazt a hibát:

 

 

Rengeteg olcsó látogatót kívánok, tisztelettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 8 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)