Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
BLOG Online Marketing ▼ Honlapkészítés ▼ Keresőoptimalizálás ▼ Linképítés ▼ Google Adwords ▼ Referencia Kapcsolat

Mikor hatékony a céloldal?

A kattintás után az eredmények a céloldalon dőlnek el. Hiába ír olcsó hirdetést, ha a céloldalon 500-ból 1-en érnek célt.

Mindenki tudja, hogy egyszerűen kell megfogalmazni az AdWords szöveget, hogy az olvasó ne kalandozzon el. A reklámmal nem a terméket adja el, hanem magát a kattintást. A hirdetés szövege akkor érdekes, ha a látogató nem bírja ki kattintás nélkül.

Nem vásárlásra, hanem kattintásra kell ösztönözni!

Fogalmazza meg úgy a hirdetését, ahogy a célcsoportja beszél. Ha a célcsoport kevesebb pénzzel rendelkezik, használja például a „megfizethető után gyártott tonerek” kifejezést. Mikor a nagyobb jövedelemmel rendelkezőket próbálja megszólítani, a „festéktakarékos tonerek” szöveg ideálisabb.

A kattintás után a céloldalra érkeznek a vevők. Ugyebár mindig csak a kattintásokért fizet. Tehát fontos, hogy a céloldalon olyan tartalommal találkozzanak, ami nagyobb hasznot hoz, mint a kattintás.

Legyen ez rendelés, hírlevél feliratkozás vagy akármi más.

Kritikus fontosságú, hogy a legjobb oldalt hozza létre. Mindenképp vegye figyelembe ezeket a szabályokat:

100% pontosság, 0% mellébeszéd

A látogató mindig olyan oldalra érkezzen, ami pontosan egybevág azzal a témával, amit keresett. Mikor a látogató rákattint egy MP3-at tartalmazó hirdetésre ne az elektronikai áruház kezdőlapjára érkezzen, ahol tévétől kezdve mosógépen át tele a képernyő mindenféle kütyüvel. Vigye be azonnal az MP3 lejátszók oldalára.

Fontos, hogy az oldal alá legyen vetve az elsődleges célnak. Csak erről szóljon a céloldal.

Ha azt akarja, hogy egy ingyenes csali terméket töltsenek le, akkor csak erről szóljon az oldal és ne a cége történetéről.

Mikor egy termék vagy szolgáltatás eladása a cél mindig mutassa be az előnyöket. Lehet ez a termék tulajdonsága, az ára, egy ajándék vagy az ingyenes házhozszállítás.

Szolgáltatás értékesítésének első lépése a vágy felkeltése a vevőben.

 

A vágy felkeltésének 2 titka van:

1) Senkinek se mondja el, mi a legnagyobb titka

2)

 

 

Rengeteg olcsó látogatót kívánok, tisztelettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Világszínvonalú honlapkészítés, automatizált keresőoptimalizálás és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 5 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)