Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
Kezdőlap Online Marketing▾ Honlapkészítés▾ Keresőoptimalizálás▾ Google Adwords▾ Kapcsolat

Az olcsó AdWords 5 elengedhetetlen feltétele

Egy átlagos cégnek az 5 feltételből 2 hiányzik. Vajon hogy áll az Ön cége?

Saját kárukon szeretnék megtanulni azokat az alapigazságokat, miként lehet magas minőségű hirdetéseket írni. Emiatt nem ritka a kattintásonként fizetett 200-300 forint sem.

Ezt el lehet kerülni néhány alapszabály következetes betartásával:

1) A pontos cél meghatározása

Azért fontos tisztázni, mert mindennek ez az alapja. Minden célhoz egy sajátos út vezet. Csak arra az egy célra lehet alkalmazni. Egy út mindig egy célba vezet. Ha egy másik célba akar érni, másik utat kell választania.

Mit szeretne? Több eladott terméket? Több feliratkozót a címlistára? Több csali terméket szétosztani?

Döntse el még a hirdetés elején, mert az egész hirdetés e köré fog épülni. Egyetlen célt válasszon. Csak egy cél maradhat. Egy új egy célba vezet. Sosem vezethet egy út két célba. Két lovat egy fenékkel megülni nem szerencsés.

2) Célcsoport meghatározása

Közvetlenül a cél meghatározása után a célpiacot kell meghatározni. Ez azoknak a közössége, akik vevők a gondolatára. Sose feledje: először mindig az ötletet kell eladni.

Ezután csak a célpiacnak kommunikálhat. Csak és kizárólag a célpiac felé reklámozhat. A célpiac egy jól meghatározott csoport, amit egy közös probléma köt össze.

Erre a problémára jön Ön, mint a megoldás. Ki az Ön célpiaca? Mindenki? A mindenki az senki!

Számítógépes játékokat nem nagyon fog eladni nyugdíjasoknak. Haleledelt sosem fog eladni annak, akinek nincs is akváriuma, nem igaz?

3) Kulcsszavak kiválasztása és csoportosítása

Lehet több célt illetve célcsoportot meghatározni. Minden egyes célpiacra egy sajátos hirdetést írhat, ami személyre szabottan találja fején a szöget. Ezeknek  a hirdetéseknek más a nyelvezete. Ami fontosabb: minden célpiacnak van egy sajátos szokása. A kulcsszavakat úgy válassza meg, hogy a célpiac internetezési szokásaival egybeessenek.

4) A konkurensek hirdetései

Mindenképp nézze meg a konkurensek hirdetéseit. Jól tanulmányozza át. Nyomtassa ki, tegye az asztalára, hogy figyelmeztesse: semmiképpen se másolja a kudarcra ítélt vacak hirdetéseket!

Az Ön hirdetését azért fogják elolvasni és kattintani, mert Ön sokkal jobb hirdetéseket készít, mint a konkurencia.

5) Magas minőségű céloldal

Fontos olyan céloldalt beállítani, ami szabad utat ad céljai eléréséhez. A fogadó oldal akkor a legjobb,  ha semmiben sem akadályozza, hogy a látogató megérkezzen abba a célba, amit Ön elvár tőle. Ha ez egy hírlevél feliratkozás, akkor a feliratkozó űrlapon és az azt megelőző szövegen kívül semmi más ne legyen az érkező oldalon.

Cél a termék eladása? A hirdetés közvetlenül a megfelelő termék adatlapjára mutasson! Ha fúrókat hirdet még véletlenül se a kezdőlapra öntse a látogatókat, akik az akciós fúró reklámját látva kattintottak.

Az egyik legfontosabb lépés, mégis ezen csúsznak el a legtöbben.

Gondolom Ön határozottan szeretne NEM elcsúszni az AdWords hirdetésen. Esetleg szeretne egy olyan vállalkozó lenni, aki csak dobálja kifelé az ablakon a pénzét?

 

 

Rengeteg olcsó látogatót kívánok, tisztelettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Online marketing és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 17 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)