2.518.040 (FrissÃtve: 3.093.592) kÃváncsi vevÅ‘ itt kezdi a vásárlást
Hazánkban 3.500.000 (a cikk Ãrása óta a 14-69 éves rendszeresen internetezÅ‘k száma 4.300.000 fÅ‘re nÅ‘tt) személy használja legalább heti rendszerességgel az internetet. A GfK Hungária Piackutató Intézet kiderÃtette, hogyan változik a vásárlási szokása a hazai internetezÅ‘knek
A GfK nemzetközi piackutató intézet magyarországi leányvállalata készÃtett néhány tucat felmérést a hazai internetezÅ‘k szokásairól. A jelentÅ‘sebb eredményeket és számokat megpróbálom érthetÅ‘ nyelvre fordÃtani
Az internetezők 92 százaléka használja a világhálót a vásárlás előtti online informálódásra
Az internetezők szokásainak toplistáját a levelezés vezeti, 96 százalékkal. Természetes, hogy az internetezők e-maileznek.
A második helyen a vásárlás előtti tájékozódás szerepel, 92 százalékkal.
Érthető, hiszen az megfontolt döntéssel lehet okosan vásárolni. Ehhez részletes információra van szükség. Milyen a legjobb termék, hol lehet a legjobb áron megvenni, satöbbi.
Az internet információ bősége szinte korlátlan.
A vásárlás előtti tájékozódás során 85 százalék a kulcsszavas keresőket használja
A vásárlás előtt közel 10 százalék keresi fel a gyártó honlapját. 85 százalék nem ismeri a kiinduló pontot, ezért kulcsszavas keresőkben próbálkozik
A kulcsszavas keresők piacát a Google uralja, 92 százalékos részesedéssel
Európa szerte hihetetlen magas a Google piaci részesedése. Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és hazánkban is 90 százalék fölötti a Google részesedése.
Amerikában "csak" 65 százalékát uralja a piacnak a Google, ahol 1%-os piaci részesedés 250 millió dollárt jelent.
Konklúzió: 2.518.040 (FrissÃtve: 3.093.592) személy használja a Google keresÅ‘t a mindennapi vásárlások elÅ‘tti tájékozódásra
Ha a fenti eredményeket szorzatából megkapja, mekkora fizetőképes keresletet termel a Google kereső. Megdöbbentő, hogy a magyar lakosság NEGYEDE a Google keresőben dönti el, hol fog vásárolni!
Gazdasági válság?
A Google nevet rá! Nem találja a vevőket? Irány, a Google!
Még egy döbbenetes tény: a vevÅ‘k 53 (FrissÃtve: 55) százaléka akkor is az interneten tájékozódik, ha esze ágában sincs az interneten vásárolni
Minden második internet előfizető akkor is az interneten tájékozódik, ha meg sem fordult a fejében, hogy online rendeljen.
Termékadatokat, teszteket, cégeket keresnek. Véleményeket, tanácsokat, útmutatást.
Ezek a személyek nyitottak a vásárlásra, már csak egy apró lökés hiányzik.
Az új keresőmarketing stratégia
A piackutatás pontosan megmutatta, amit mi már jól tudunk, csak eddig számokkal nem tudtuk alátámasztani.
Az új keresőmarketing stratégia a következőre épül:
-
a jó vásárláshoz sok hasznos információ kell
-
az információ ingyenes
-
a Google kereső ellátja a tanácstalan vevőket (
2.518.040 FrissÃtve: 3.093.592 személy) megfelelÅ‘ információval
-
1.334.561 (FrissÃtve: 1.701.476) személy akkor is a Google-ben fog keresni, ha esze ágában sincs online rendelni
-
ha Ön ellátja megfelelő mennyiségű és minőségű információval a Google keresőből érkező személyeket, sosem lesz gondja a számlákkal
Sok-sok látogatót kÃvánok, üdvözlettel:
IdÅ‘ = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütÅ‘s honlapja is a Google keresÅ‘ élmezÅ‘nyében. ImpulzÃv reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. LazÃtson és élvezze, ahogy az online vevÅ‘szerzÅ‘ folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:
Verdes János Online marketing és impulzÃv reklámszövegÃrás szakértÅ‘je
40 ember köszönte meg.
|