Honlapkészítés tippek - honlapteszt.hu Kitöltött honlapteszt
KezdÅ‘lap Online Marketing▾ Honlapkészítés▾ KeresÅ‘optimalizálás▾ Google Adwords▾ Kapcsolat

2.518.040 (Frissítve: 3.093.592) kíváncsi vevő itt kezdi a vásárlást

Hazánkban 3.500.000 (a cikk írása óta a 14-69 éves rendszeresen internetezők száma 4.300.000 főre nőtt) személy használja legalább heti rendszerességgel az internetet. A GfK Hungária Piackutató Intézet kiderítette, hogyan változik a vásárlási szokása a hazai internetezőknek

A GfK nemzetközi piackutató intézet magyarországi leányvállalata készített néhány tucat felmérést a hazai internetezők szokásairól. A jelentősebb eredményeket és számokat megpróbálom érthető nyelvre fordítani

Az internetezők 92 százaléka használja a világhálót a vásárlás előtti online informálódásra

Az internetezők szokásainak toplistáját a levelezés vezeti, 96 százalékkal. Természetes, hogy az internetezők e-maileznek.

A második helyen a vásárlás előtti tájékozódás szerepel, 92 százalékkal.

Érthető, hiszen az megfontolt döntéssel lehet okosan vásárolni. Ehhez részletes információra van szükség. Milyen a legjobb termék, hol lehet a legjobb áron megvenni, satöbbi.

Az internet információ bősége szinte korlátlan.

A vásárlás előtti tájékozódás során 85 százalék a kulcsszavas keresőket használja

A vásárlás előtt közel 10 százalék keresi fel a gyártó honlapját. 85 százalék nem ismeri a kiinduló pontot, ezért kulcsszavas keresőkben próbálkozik

A kulcsszavas keresők piacát a Google uralja, 92 százalékos részesedéssel

Európa szerte hihetetlen magas a Google piaci részesedése. Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és hazánkban is 90 százalék fölötti a Google részesedése.

Amerikában "csak" 65 százalékát uralja a piacnak a Google, ahol 1%-os piaci részesedés 250 millió dollárt jelent.

Konklúzió: 2.518.040 (Frissítve: 3.093.592) személy használja a Google keresőt a mindennapi vásárlások előtti tájékozódásra

Ha a fenti eredményeket szorzatából megkapja, mekkora fizetőképes keresletet termel a Google kereső. Megdöbbentő, hogy a magyar lakosság NEGYEDE a Google keresőben dönti el, hol fog vásárolni!

Gazdasági válság?

A Google nevet rá! Nem találja a vevőket? Irány, a Google!

Még egy döbbenetes tény: a vevők 53 (Frissítve: 55) százaléka akkor is az interneten tájékozódik, ha esze ágában sincs az interneten vásárolni

Minden második internet előfizető akkor is az interneten tájékozódik, ha meg sem fordult a fejében, hogy online rendeljen.

Termékadatokat, teszteket, cégeket keresnek. Véleményeket, tanácsokat, útmutatást.

Ezek a személyek nyitottak a vásárlásra, már csak egy apró lökés hiányzik.

Az új keresőmarketing stratégia

A piackutatás pontosan megmutatta, amit mi már jól tudunk, csak eddig számokkal nem tudtuk alátámasztani.

Az új keresőmarketing stratégia a következőre épül:

  • a jó vásárláshoz sok hasznos információ kell
  • az információ ingyenes
  • a Google keresÅ‘ ellátja a tanácstalan vevÅ‘ket (2.518.040 Frissítve: 3.093.592 személy) megfelelÅ‘ információval
  • 1.334.561 (Frissítve: 1.701.476) személy akkor is a Google-ben fog keresni, ha esze ágában sincs online rendelni
  • ha Ön ellátja megfelelÅ‘ mennyiségű és minÅ‘ségű információval a Google keresÅ‘bÅ‘l érkezÅ‘ személyeket, sosem lesz gondja a számlákkal

 

Sok-sok látogatót kívánok, üdvözlettel:

Idő = Élet. Ne töltse idejét (életét) új ügyfelek szerzésével. Legyen több ütős honlapja is a Google kereső élmezőnyében. Impulzív reklámszövegekkel maximalizálja az eladások számát. Lazítson és élvezze, ahogy az online vevőszerző folyamat magától termeli a profitot. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Online marketing és impulzív reklámszövegírás szakértője

 

 40 ember köszönte meg.

 

  Verdes János - Honlapkészítés, weboldal készítés
SEOZSENI Belépés
Weblap készítés blog
Kulcscsó sűrűség számítás
Honlapkészítés tippek: címsor ebook (honlap ingyen)
Weboldal készítés tippek: szövegírás ebook (honlap ingyen)